cara lulus ujian komputer kelas D - kaellaaaa's

Advertisement

cara lulus ujian komputer kelas D


Assalammualaikum 

haritu saya ada cerita macam mana saya lulus ujian komputer lesen memandu kelas D dengan mata 47/50 dekat SINI. tak sangka dengan sekali ujian saya boleh lulus padahal tak baca buku langsung pun.

here some tips, ringkas dan padat!



Install apps KPP TEST MALAYSIA dekat google play store, dah siap install boleh try jawab. Bila mula menjawab dekat apps tersebut kita secara terus boleh tahu sama ada jawapan kita itu betul atau pun salah, dalam erti kata lain kita boleh menjawab sambil membaca tentang peraturan-peraturan di jalan raya.best kan ? takdelah kita sibuk-sibuk nak baca buku tebal-tebal kan ? beside, benda ni kita boleh bawa kemana sahaja kita berada. tengah duduk dalam bas takde masa nak belek buku? takpa boleh jawab ujian dekat apps tu. senang kan ? 


apps ni sangat membantu 100% untuk mereka yang ambik ujian komputer tapi takde masa nak belek buku. Asyik gagal dengan ujian ? takpe, sebab lepasni anda dah tak gagal lagi lepas menjawab dekat apps ini. 

jadi, untuk mereka yang baru berhajat nak ambik lesen ataupun yang dah ujian komputer tapi asyik gagal boleh download apps KPP TEST MALAYSIA dan jawab dekat apps itu. 

Post a Comment

0 Comments