aku redho - kaellaaaa's

Advertisement

aku redho

اسلام  عليكم ورحمة الله وبركة


Kah kah kah ketawa dulu sebelum mulakan ayat melalut sekejap lagi ;) 

First of all hai dan selamat berjumpa, kah kah lama tak update blog, biasalah enternet takde nak update² ni hahaha nak cakap first post for 2015. Sampai aku lupa '' hai 2015 👋 and yes inilah post first aku untuk 2015 ni dan bangga menyelubungi diri kah kah kah gelak sampai pengsan dulu jap. Ehh okelah.

Hmmp cakap pasak AKU DAH REDHO ni, actually aku memang dah redho dengan result aku yang dah keluar haritu, ofcose laa hampa tu ada dalam diri tapi bila dapat semangat bertubi² dari sahabat + family + kawan + bff + sayang + semuanya aku dah boleh terima dah hakikat aku dapat result macam tu.. Dan aku hanya mampu menangis dalam hati. Uhuk² ;) sedihnye -.-

Takpe, dah rezeki aku dapat macam tu aku hanya mampu terima laa, tak boleh nak sedih sangat kang kalau sedih takde guna bukan masa boleh patah balik kan nak putar balik nak kasi aku muntaz, ciss tak akan dapat punyelah.. hahahahaha. So apa yang aku boleh buat aku kena move on, takkan tak nak move on kan, cis cakap orang kuat, hati mestilah kena kuat orang cakap, tak boleh nak lemah macam tu jee, macam orang tua² cakap, jatuh sekali bangun beribu kali, jangan sebab satu kegagalan kau putus asa, tiada kejayaan tanpa usaha yang gigih, tiada kebahagiaan kalau tak pandai nak move on. Hahahahaha 😁😁😁 nampak ayat aku tu woaaaa. Hahahah *tepuk tangan sikit*

Dan selebihnya aku kena kuat, aku kena kuat sebab aku ada Allah, Allah selalu ada untuk aku, so aku kena kuat ! Yaa aku kena kuat !

InsyaAllah aku boleh, 😊

Post a Comment

0 Comments