Muka Baru - kaellaaaa's

Advertisement

Muka Baru

 

Assalammualaikum | Muka Baru 


Semakin hari rasa semakin nak ubah semuanya, makin lama makin rasa semua nak baru. Dah lama sebenarnya ada hajat nak tukar baru cuma waktu tak mengizinkan. Kaella ingat lagi dulu waktu edit blog ni kaella minta sis hawa editkan. Masa tu kaella rasa dialah satunya orang yang kaella boleh letak trust 100% untuk merubah keadaan blog kaella. End up, result dia sangat memuaskan hati. kaella suka dia design blog kaella dengan kemas. Semua cantik. Bila kaella rasa nak tukar lagi ke design yang lain kaella cuba cari sis hawa lagi, tapi sayangnya sis hawa dah tak buat design blog. nak taknak kena cari orang lain yang boleh kita percaya. 

kaella cari orang yang boleh kaella percaya dan orang yang kaella rasa boleh design dengan puas hati. Alhamdulillah syukur. Kaella jumpa dengan maisarah sidi, bincang-bincang akhirnya kaella setuju untuk pilih sis maisarah sidi untuk design blog kaella kali ini. Kaella bab code sangatlah malas nak ubah sana sini, malas nak cari point nak ubah semua. kita dah jumpa orang yang memang terbaik dalam code ni kita relakan saja untuk ubah blog. 

Apa yang kaella suka dengan blog kaella kali ini, adalah sangat SEO friendly. So senang bila ada adsense. Dan yang paling penting ianya tak perlukan masa yang agak lama untuk masuk dalam satu website tu. Jujur, kaella kalau dah masuk blog yang captcha dia agak lama dan loading kaella jadi tak minat nak masuk blog tu. Sebab itu juga antara sebab kaella suka dengan design yang sangat-sangat simple. 


ni design untuk blog kaella yang lama


Ni design baru 💕💕

Kalau dibandingkan design lebih kurang sama kan ? tapi kaella rasa ada perubahan yang berbubah dan semestinya harap kaella semakin rajin dan lebih semangat untuk update lagi isi dalam blog kaella kali ni. 

korang ? doakan kaella selalu rajin tau 😢 semoga dengan perubahan ini menjadi asbab yang terbaik dalam menjadikannya lebih baik dari masa ke semasa. 




Post a Comment

18 Comments

  1. Minimalis gitu Kaella. Nak masuk pun tak lambat loading. Bagus2 keep it up girl. You can do it! ^^

    ReplyDelete
  2. Bila dah muka baru, kena lebih rajin mengentrilah

    ReplyDelete
  3. cantik dan kemas!
    dulu rajin jgk edit blog sndiri skrg dh malas..
    blog sndiri pon cincai je.. hihi..
    tp betol la.. kalo blog loading lama sgt mmg xjd masuk..

    ReplyDelete
  4. betul la, cantik betul blog ni ... nmpk tersusun and kemas... she is really good in doing her job :)

    ReplyDelete
  5. suka juga design macam nie.. kemas, simple dan cepat loading..

    ReplyDelete
  6. Cantik dan kemas sangat blog awak :)

    ReplyDelete
  7. suci jer :) lg2 hijau slow ni menarik ssuai dgn keadaan blog skg :)

    ReplyDelete
  8. Cantik dengan konsep minimalist ni Kaella.

    ReplyDelete