Editing My New Header - kaellaaaa's

Advertisement

Editing My New Header


Editing My New Header | assalammualaikum...

Alhamdulillah. masa cuti ni dimanfaatkan dengan layan blogging dan benda-benda yang lain lagi. seperti yang korang tahu kaella sekarang sedang bercuti disebabkan kaki patah dan terpaksa bercuti sehingga Mac 


kaella pagi tadi asyik renung header kaella, kaella rasa baru berapa bulan yang lalu-lalu je kaella tukar now kaella dah tukar lagi heheh


Tapi kalini kaella cabar diri sendiri nak editkan header sendiri, sampai sakit kepala dibuatnya. Dulu bab edit kaella paling tahu tapi bila semakin lama meninggalkan bidang edit kaella dah lupa sampai terpaksa nak minta pertolongan dari encik Google hehe nasib baik jadi, kalau tak nak nangis. 

kali ini edit simple yang semampu mungkin sebab tak berapa minat dengan header yang terlalu banyak isi dan terlalu banyak hiasan. Biasalah orang baru nak belajar edit lagi ni kena banyak guna tenaga dan yang penting kena ada ilmu, tak ada ilmu takkan jadi punya. kaella dari pagi asyik tanya encik Google, nasib baik encik Google bukan orang, kalau tak dah mengamuk asyik tanya benda yang sama. Banyak yang kaella jumpa, cuma cara kaella edit kalini tak perlukan code CTRL yang menyusahkan diri dan tak memerlukan internet yang kuat. 

kaella rasa nak buat sikit kerja masa kaella masih on holiday ni. korang yang ada masalah dengan header nak tukar header bolehlah mesej dengan kaella di facebook Noradziella Dye tapi kaella dapat edit simple seperti yang di atas sahaja ye, yang complicated kaella masih study mood. 

kaella nak bagi FREE kepada 5 orang yang terawal mesej kaella dekat facebook nak tukar header. yang rasa header seperti di atas adalah jiwa korang, korang boleh mesej kaella cepat-cepat tau! kaella nak bagi FREE! TERHAD KEPADA 5 ORANG SAHAJA!.

Post a Comment

16 Comments

  1. simple.. nice and creatif.. sy x berapa kratif huhu

    ReplyDelete
  2. lama juga cutinya.
    Mudah2an cepat sembuh

    ReplyDelete
  3. Waa buat sendiri je? Cantik sgt hasilnya

    ReplyDelete
  4. terus tgk blog...emmm, lama x makeover ni. he he...

    ReplyDelete
  5. cantekkk header kaellaaaa! suka suka tema camtuu hehehe. alooo ada kosong lagi tak slot free header tu? kihkih

    ReplyDelete